piątek, 11 kwietnia 2014

Rozdział 3

-Cześć- powiedział Harry i się do mnie szeroko uśmiechnął, co odwzajemniłam.
Niestety tą piękną chwilę musiała zepsuć moja kochaniutka Happy Mix.
-Ymm jest Zayn?
-A! Tak, tak jest. Przepraszam. Ty pewnie jesteś Perrie. Jestem Harry. Proszę wejdźcie.- powiedział speszony chłopak i wpuścił nas do domu.
-Miło mi Cię poznać Harry, to moja przyjaciółka.....
-My się znamy.- przerwałam jej po czym uśmiechnęłam się znów do chłopaka.
Nagle zjawił się jakiś ciemnooki mulat i przywitał się ze mną. Przedstawił się jako Zayn. Kiedy podszedł do Perrie pocałował ją w USTA i przytulił ją.
-No więc, Jade. Ja i Zayn jesteśmy razem i tak naprawdę znamy się już miesiąc.- oznajmiła mi Pezz.
-Dobrze, że tak szybko mi o tym powiedziałaś.- przewróciłam oczami, ale i tak nie byłam na nią zła. Przecież to nic wielkiego.
Weszliśmy do salonu. Tam pozmałam też Danielle, Eleanor, Liama, Louisa i Nialla. Chłopcy zaproponowali nam wyjście nad jezioro. Na początku ja i Perrie nie byłyśmy chętne bo nie wzięłyśmy strojów, ale w końcu wyszło na to, że Louis zawiózł nas do naszych domów, skąd wzięłyśmy stroje. Ja wzięłam ten:
 ,a Perrie ten:
O godzinie 17:00 byliśmy już na miejscu.
Każda z dziewczyn leżała na plaży i lepiej się poznawałyśmy, a chłopacy robili coś tam w wodzie.
-Jade!- nagle wykrzyknęła jakby oświecona Dan.
-Hmmm?
-Ty doskonale pasujesz do Hazzy!
-ahahahahahha tak, tak.
-Serio, Jade! Czemu wcześniej tego nie zauważyłam?!-powiedziała Perrie.
-No pwnie, że tak! Ja was zeswatam zobaczysz.- oznajmiła El,  a Perrie właśnie gdzieś odeszłą
-Dziewczyny, spokojnie. Ja i Harry nie pasujemy do siebie ani troszeczkę, więc nie ma takiej potrzeby... - Nie dokończyłam bo zostałam właśnie ochlapana wodą z wiaderka przez Perrie.- Ale dostaniesz!- krzyknęłam i zaczęłam gonić dziewczynę. Udało mi się ją wepchnąć do jeziora, ale niestety pociągnęła mnie za sobą. Zaczęłyśmy się chlapać i śmiać. Dobrze, że moje włosy nie są mokre bo wtedy to by dostała.
-Jeszcze i tak dostaniesz debilko!
-Tak, tak od tej twojej chudej rączki? hahahah już się boje!
-Ona nie jest chuda! Ona ma moc! - wykrzyczałam i zaczęłyśmy się chlapać.
Kiedy wychodziłyśmy z jeziora przeklinałam jeszcze pod nosem. Gdy już doszłyśmy do reszty okazało się, że cały czas się z nas śmieli.
- Nie ma to jak przyjaźń!- oznajmił Niall.

Do domu chłopaków wróciliśmy około 20. Postanowiliśmy obejrzeć jakiś horror. "Postanowiliśmy" taaak, wszyscy oprócz mnie postanowili. Nienawidzę oglądać horrorów. Później przez tydzień jestem strasznie roztrzęsiona. Ugh.
-No proszę was, możemy obejrzeć komedię?
-Jade spokojnie dzisiaj śpicie i tak u nas, nic wam się nie stanie!- powiedział Liam.
-Że co robimy? - odwróciłam się w stronę Perrie, a ta udawała niewinną.
-Noooo wieeeesz.......- zaczęła się tłumaczyć.
-Jade proszę zostań, przecież nie będzie aż tak źle!- próbowała mnie nakłonić El.
-Ugh, macie szczęście, że moi rodzice mają czas na moje rodzeństwo.-powiedziałam zrezygnowana.

Wieczór minął nam bardzo szybko, aż w końcu wszyscy zasnęliśmy na kanapie.
Obudziła mnie Perrie. Wszyscy jeszcze spali. Spojrzałam na zegarek i była już 9:00. Zaraz potem reszta osób też zaczęła wstawać. O 10 zjedliśmy śniadanie i wyszliśmy przejść się na spacer.
Przez ten cały czas nie zamieniłam słowa z Harrym. Może za dużo sobie wyobrażałam? Może to tylko zwyczajny taniec?
-Jade, a ty? - usłyszałam melodyjny głos Harrego.
-ymmmm co?
-Zamyśliła się dziewczynka. - powiedziała Perrie i wszyscy wybuchli śmiechem.
-Ha, Ha bardzo śmieszne!- chciałam być poważna, ale mi się to nie udało, bo sama również nie potrafiłam powstrzymać się od śmiechu (ciekawostka: chciałam napisać sexu).
-Oj już spokojnie, nie denerwuj się baby.-powiedział HARRY I MNIE OBJĄŁ RAMIENIEM.
-No dobrze, było naprawdę fajnie, ale ja i Jade musimy już iść- odezwała się Perrie, jak zwykle w takim momencie, jejku.
-Co? - zaprotestował Niall
-Czemu tak szybko?- dodał Liam.
-No, racja, racja czas wracać.- powiedziałam i wyszłam z objęć Hazzy.
-oooo nieeee-powiedziały Dan i El, po czym nas przytuliły.
-To paa!-pożegnałyśmy się i odeszłyśmy popychając się jak idiotki.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
No więc jest 3 rozdział! Mam nadzieję, że wam się podoba :) Liczę na wasze komentarze :3

7 komentarzy:

  1. W zgłoszeniu nie ma punktu 5, a jest on ważny byśmy mogły dodać twój blog do spisu.
    Popraw swoje zgłoszenie do 7 dni, inaczej zgłoszenie zostanie usunięte.
    http://spis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next ?
    Juz nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to !
    Masz talent kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdzial , dlaczego nie dodajesz nexta , prosze dodaj tak BARDZO PROSZE KOCHANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. [spam]
    http://my-little-dark-graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń